niedziela, 1 maja 2016

Second-hand parts + bardzo mały konkurs

Hejka :-) Trochę zajęło mi stworzenie tego posta, jednak w końcu się udało :-)
Pewnie wielu z Was odwiedza Starbazaar, niektórzy częściej, niektózy rzadziej. Ja ostatnio wybrałam się na zakupy do Starbazaaru i muszę przyznać, że były udane. Poszukując konkretnych ubrań, znalazłam takie, których nie potrzebowałam, ale spodobały mi się tak bardzo, że je kupiłam. Pewnie domyślacie się, że wpływ na moje zakupy miała cena, dlatego były one tak atrakcyjne.
Udałam się do bazaaru, by kupić torebkę z Museum Mile, którą widziałam kiedyś w bazaarze, ale niebardzo mi się podobała, ku mojemu zaskoczeniu, nie kosztowała 300sm, jak jeszcze niedawno. Kupiłam ją za 51sm! Oczywiście szukałam jej długo, dość długo, by znaleźć 4 inne, ciekawe, tanie rzeczy. Największym zaskoczeniem była biała torebka za 2 sm. Na początku myślałam, że to jeden z tych "hakerskich" ataków i zaraz po zakupie pozbędę się wszystkich sm. Postanowiłam zaryzykować i kupiłam ją, nie ingerując w pozostałe starmonety ;-) Oprócz tego, znalazłam jeszcze spodnie, buty i futerko, ich ceny również były niskie, inaczej pewnie bym ich nie kupiła. Konkurs znajdziecie na dole posta, dot. futerka.


Po co poszłam?

Co kupiłam?


Po zakupach zorientowałam się, jakie starocie nakupiłam... Żeby zaspokoić sumienie, zrobiłam stylizacje z butami, które uważam za najgorszy zakup oraz z torebką, w której użyłam też futerka.

Konkurs!
Wyceń futerko! Można podawać okrągłe kwoty (np. 10, 20 itd.). Osoba, która będzie najbliżej otrzyma 200sm na zakupu w Starbazaarze! Zgłoszenia do konkursu należy pisać w komentarzach do 2 maja, godz. 23.59.

1 komentarz:

  1. Ups, spóźniłam się na konkurs.
    Bardziej podoba mi się druga stylizacja, choć pierwsza też niezła.

    OdpowiedzUsuń