piątek, 6 maja 2016

Must Have - the first signs of holiday!

Liczyłam dzisiaj dni, które zostały do wakacji i pozytywnie się zaskoczyłam, bo do zakończenia roku szkolnego zostało zaledwie 29 dni lekcyjnych!
Za dzisiejszy Must Have uważam wiosenno-letnie bluzki z falbaną. Najlepiej wyglądają w zestawieniu z krótkimi spódniczkami, w tym samym kolorze. Przypomonają wtedy sukienkę, która jeszcze niedawno była dość modna.

1 - Subcouture, 2 - Basics, 3 - Bonjour Bizou, 4 - Wild Candy, 5 - darmówka, 5 - RIO

Pisałam o spódniczce. Polecam tę z Basics - mała, czarna, stylowa i modna.


...a jak wybrnęłam w dodatkach?

1 komentarz:

  1. Nie wpadłam żeby zestawić tego typu bluzki ze spódniczką i tylko kurzyły się w mojej szafie, a tu proszę! Świetnie to wygląda, chociaż w pierwszej stylizacji zmieniłabym buty.

    OdpowiedzUsuń